Het is altijd goed om al contacten te hebben met een uitzendbureau voordat je daadwerkelijk een verzoek plaatst. Op die manier kennen ze het bedrijf al. Zo kunnen zij sneller schakelen op het moment dat je een verzoek hebt.
Een duidelijk functieprofiel voorkomt veel verwarring. Het uitzendbureau kan daarmee direct aan de slag. We hebben met mensen te maken en niemand is perfect. Dus geef duidelijk aan wat harde eisen zijn en wat zachte eisen zijn.
Geef aan welke extra’s je biedt ten opzichte van je concurrenten. Dat kan bijvoorbeeld zijn dat een vrijdagmiddagborrel zijn, of de mogelijkheid tot het volgen van een opleiding. Met die informatie kan het uitzendbureau meer kandidaten aantrekken of de juiste kandidaat over de streep krijgen.
Geef ook een goede beschrijving van de sfeer van het bedrijf en de collega’s. Wat maakt jouw bedrijf uniek? Met deze informatie kan een kandidaat zich al thuis voelen, voordat de kandidaat bij het bedrijf is geweest.
Zoek een betrouwbare partner. Een uitzendbureau dat zich niet aan alle gestelde eisen voor uitzendbureaus houdt kan nare gevolgen voor je hebben. Van ontevreden personeel tot aan de ketenverantwoordelijkheid. Een NEN 4400-1 certificaat, biedt deze zekerheid. Zoek een uitzendbureau dat buiten de certificering hoge eisen aan zichzelf stelt.
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.